martes, julio 04, 2006

Nace Archivium Sancti Iacobi

Iniciamos, con esta primera entrada, el que esperamos sea amplio y provechoso camino de Archivium Sancti Iacobi, blog del Área de Documentación Medieval del Archivo-Biblioteca de la Catedral de Santiago (ADM-ACS), incorporando, así, una nueva vía de comunicación.
Fruto de un meditado proyecto, el presente blog nace con un sentido muy claro: la difusión. Difusión de las actividades del área, de las que ya se han realizado, dando cuenta de diversos eventos, o de las que están por venir; difusión de las publicaciones que puedan emanar del área, del archivo o de los investigadores particulares, pero siempre con el denominador común del Medievo como marco; difusión, en general, de todo aquello relacionado con el ADM-ACS.
Los comentarios y reflexiones a las diversas noticias serán bien recibidos, considerando como primordial otro aspecto: la comunicación. Una comunicación que, desde el ADM-ACS, pretendemos desarrollar en un doble sentido. Por una parte hacia la comunidad científica de historiadores en general y medievalistas en particular; y, por otra, hacia aquellos simplemente interesados por la temática que nos ocupa.
Un blog, pues, que nace para comunicar, difundir y reflexionar desde el ADM-ACS y que tiene por delante una trayectoria que aguardamos sea larga y fructífera.
-----------------
Iniciamos, con esta primeira entrada, o que agardamos sexa amplo e proveitoso camiño de Archivium Sancti Iacobi, blog do Área de Documentación Medieval do Arquivo-Biblioteca da Catedral de Santiago (ADM-ACS), incorporando, así, unha nova vía de comunicación.
Froito de un meditado proxecto, o presente blog nasce cun senso moi claro: a difusión. Difusión das actividades do área, das que xa se teñen realizado, dando conta de diversos eventos, ou das que están por vir; difusión das publicacións que poidan emanar do área, do arquivo ou dos investigadores particulares, pero sempre co denominador común do Medievo coma marco; difusión, en xeral, de todo aquilo relacionado co ADM-ACS.
Os comentarios e reflexións encol das diversas noticias serán ben recibidos, considerando coma primordial outro aspecto: a comunicación. Unha comunicación que, dende o ADM-ACS, pretendemos desenrolar nun dobre sentido. Por unha banda cara a comunidade científica de historiadores en xeral e medievalistas en particular; e, por outra, cara aqueles simplemente interesados pola temática que nos ocupa.
Un blog, pois, que nasce para comunicar, difundir e reflexionar dende o ADM-ACS e que ten por diante unha traxectoria que agardamos sexa longa e fructífera.

No hay comentarios: