lunes, agosto 02, 2010

Proyecto A Lanzada. Fuentes documentales.

Por fin podemos acerca uno de los primeros resultados de la colaboración del ADM-ACS con la Diputación de Pontevedra y el CSIC en el marco del proyecto de investigación, excavación y puesta en valor del enclave de A Lanzada (San Estevo de Noalla, Pontevedra). Se trata del informe y memoria de fuentes documentales y bibliográficas relacionadas con el ámbito de estudio, realizado por Carmen Alarcón Hernández y Berta Morell Rovira, becarias del CSIC, bajo la coordinación del ADM-ACS. El informe presenta una tabla con vaciado de referencias en ordenación cronológica desde el siglo IX, permitiendo seguir históricamente la evolución del entorno; una herramienta que, además de útil para el proyecto, esperamos que resulte de interés para más investigadores.

2 comentarios:

Miguel García-Fernández dijo...

Noraboa polo blog e, sobre todo, noraboa ao Dr. Xosé Manoel Sánchez Sánchez polas súas numerosas e xa imprescindíbeis aportacións ao medievalismo. Sen dúbida, un referente para os que estamos percorrendo o camiño restrospectivo cara a Idade Media baixo a dirección dos mesmos mestres.

Miguel García-Fernández
Estudante de Historia da Universidade de Santiago de Compostela

Xosé dijo...

Moitas grazas polos parabéns, seguramente inmerecidos, pero eu só boto unha manciña, como tamén fixeron conmigo.
Neste caso o traballo, intenso, é de Berta e de Carmen; animo a calquera, por certo, a que pase pola Lanzada a ver a escavación, que explicada por Xurxo ou Rafa gaña moitísimo.
E sorte no camiño do medievalismo, que eu cada día descubro como máis apaixonante.